Kto jest Administratorem moich danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych jest:

ARTEKTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. GEN. STEFANA GROTA-ROWECKIEGO NR 119A

WROCŁAW 52-232

NIP: 8992950015

KRS: 0001015853

REGON: 52431073000000

wpisana do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez
Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu VI Wydział Gospodarczy pod nr KRS
0001015853

Administrator odpowiada za wykorzystanie danych osobowych w sposób bezpieczny oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.

Z kim mogę się skontaktować w kwestiach związanych z przetwarzaniem moich danych osobowych?

We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez Administratora możesz skontaktować się:

pod adresem e-mail: kontakt@artekto.pl

listownie na adresem: Artekto sp. z o.o., ul. Gen. Stefana Grota-Roweckiego nr 119a, Wrocław 52-232

Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

Jakie jest źródło moich danych - skąd są pozyskiwane?

Dane osobowe pozyskujemy bezpośrednio od Ciebie. Podajesz je nam pisząc na nasz adres e-mail zawarty na stronie internetowej, a także przekazując je nam w celu wykonania na twoją rzecz usług transportowych, spedycyjnych, doradztwa we wszelkich kwestiach związanych z transportem, logistyką, spedycją a także w sprawach celnych, formalnościach związanych z przepisami handlowymi w transporcie lądowym, powietrznym i morskim.

Jaki jest zakres przetwarzanych przez Administratora danych osobowych oraz cel przetwarzania?

Przedmiotem działalności Administratora jest prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług transportowych, spedycyjnych oraz doradztwa we wszelkich kwestiach związanych z transportem, logistyką, spedycją, a także w sprawach celnych, formalnościach związanych z przepisami handlowymi w transporcie lądowym, morskim i powietrznym. Dane osobowe są przetwarzane w różnych celach, w różnym zakresie i na różnej podstawie prawnej określonej w RODO. Odmienny jest również termin przechowywania danych osobowych. W celu przekazania Ci jak najbardziej przejrzystej informacji, pogrupowaliśmy te informacje odnosząc się do celu przetwarzania Twoich danych osobowych.

Zawarcie i wykonanie umowy o świadczenie usług transportowych, spedycyjnych oraz doradztwa we wszelkich kwestiach związanych z transportem, logistyką, spedycją, a także w sprawach celnych , formalnościach związanych z przepisami handlowymi w transporcie lądowym, morskim i powietrznym.
W tym celu dane osobowe przetwarzane są głównie po, to aby zawrzeć Umowę z nowymi Klientami i móc świadczyć na ich rzecz usługi.
Zakres danych. W celu zawarcia Umowy przetwarzane są głównie dane osobowe zawarte w komparycji Umów takie jak, imię, nazwisko, adres e-mail, PESEL, NIP, adres zamieszkania, adres siedziby, adres stałego miejsca prowadzenia działalności gospodarczej, numer telefonu, a także imię, nazwisko i stanowisko pracowników/współpracowników Klienta Administratora kontaktującego się z Administratorem , korespondencyjny adres służbowy, służbowy adres e-mail oraz służbowy numer telefonu, dane dotyczące ewidencji czasu pracy pracowników/ współpracowników Klienta Administratora, dane osobowe wynikające z listu przewozowego lub innego uzgodnionego dokumentu przekazanego przez Klienta w celu realizacji zlecenia, dane teleadresowe wynikające z miejsca nadania przesyłki i miejsca dostawy towaru
Podstawa prawna. Przesłanką legalizującą jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą.
Czas przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas obowiązywania Umowy łączącej Strony lub ewentualnie do dnia wygaśnięcia wzajemnych roszczeń.

Świadczenie usług transportowych, spedycyjnych oraz doradztwa we wszelkich kwestiach związanych z transportem, logistyką, spedycją, a także w sprawach celnych, formalnościach związanych z przepisami handlowymi w transporcie lądowym, morskim i powietrznym na podstawie zleceń składanych przez Klientów Artekto sp. z o.o. za pośrednictwem wiadomości e-mail, w formie telefonicznej lub w drodze negocjacji za pośrednictwem korespondencji elektronicznej.
W tym celu dane osobowe przetwarzane są głównie po, to aby:
móc prowadzić bieżącą działalność gospodarczą w zakresie świadczenia usług transportowych, spedycyjnych, doradztwa we wszelkich kwestiach związanych z transportem, logistyką, spedycją, a także w sprawach celnych, formalnościach związanych z przepisami handlowymi w transporcie lądowym, morskim i powietrznym.
Zakres danych. W celu świadczenia usług transportowych, spedycyjnych oraz doradztwa we wszelkich kwestiach związanych z transportem, logistyką, spedycją, a także w sprawach celnych, formalnościach związanych z przepisami handlowymi w transporcie lądowym, morskim i powietrznym przetwarzamy następujące dane osobowe - imię, nazwisko i stanowisko pracowników/współpracowników Klienta Administratora kontaktującego się z Administratorem , korespondencyjny adres służbowy, służbowy adres e-mail oraz służbowy numer telefonu, dane dotyczące ewidencji czasu pracy pracowników/ współpracowników Klienta Administratora, dane osobowe wynikające z listu przewozowego lub innego uzgodnionego dokumentu przekazanego przez Klienta w celu realizacji zlecenia, dane teleadresowe wynikające z miejsca nadania przesyłki i miejsca dostawy towaru,
Podstawa prawna. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO a więc przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której strona jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
Czas przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe współpracujących z nami reprezentantów Klientów oraz ich pracowników/współpracowników będą przechowywane przez okres prowadzenia współpracy gospodarczej, a także po jej zakończeniu, gdy istnieją uzasadnione przesłanki, że współpraca ta będzie wznowiona lub do czasu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń.

Przekazywanie zlecenia transportowego Przewoźnikom do wykonania
W tym celu dane osobowe przetwarzane są głównie po, to aby:
Móc świadczyć na rzecz Klientów Artekto sp. z o.o. usługi transportowe w sytuacji, gdy Administrator sam nie realizuje usług transportowych
Zakres danych. W celu świadczenia usług transportowych, przetwarzamy następujące dane osobowe - imię, nazwisko i stanowisko pracowników/współpracowników Klienta Administratora kontaktującego się z Administratorem, korespondencyjny adres służbowy, służbowy adres e-mail oraz służbowy numer telefonu, dane osobowe wynikające z listu przewozowego lub innego uzgodnionego dokumentu przekazanego przez Klienta w celu realizacji zlecenia, dane teleadresowe wynikające z miejsca nadania przesyłki i miejsca dostawy towaru, dane dotyczące ewidencji czasu pracy przewoźnika wykonującego transport, dane wynikające z dokumentów uprawniających przewoźnika do realizacji transportu, dane wynikające z ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przewoźnika, dane wynikające z dokumentacji towaru, dane wynikające z listu przewozowego, dane dotyczące lokalizacji przewoźnika, numer telefonu kierowcy wykonującego usługi na rzecz przewoźnika, dane osobowe wynikające ze zlecenia transportowego,
Podstawa prawna. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO a więc przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której strona jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
Czas przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe współpracujących z nami reprezentantów Klientów oraz ich pracowników/współpracowników będą przechowywane przez okres prowadzenia współpracy gospodarczej, a także po jej zakończeniu, gdy istnieją uzasadnione przesłanki, że współpraca ta będzie wznowiona lub do czasu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń.

Obsługa informatyczna
W tym celu Twoje Dane Osobowe przetwarzane są głównie po to, aby świadczyć usługę nadzoru informatycznego oraz usuwać usterki i awarie sieci informatycznej. Twoje Dane osobowe przetwarzane są także przy okazji konserwacji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, nadzoru i administracji sieci komputerowej, usług internetowych, baz danych, nadzoru i administracji systemów backupu danych, kontroli bezpieczeństwa sieci komputerowej, instalacji oprogramowania systemowego oraz aplikacyjnego na komputerach; świadczenia usług doradczych m.in. poprzez udział w pracach związanych z zakupami sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, wsparcia użytkowników w zakresie użytkowania oprogramowania systemowego, aplikacyjnego oraz sprzętu komputerowego i peryferyjnego, usuwania awarii w posiadanym oprogramowaniu oraz sprzęcie.
Zakres danych.
W celu obsługi informatycznej przetwarzamy m.in. dane osobowe Reprezentantów Kontrahentów i Klientów takie jak: imię i nazwisko, stanowisko służbowe (oraz informacja o firmie, w której osoba jest zatrudniona), korespondencyjny adres służbowy, służbowy adres e-mail oraz służbowy numer telefonu.
Podstawa prawna. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przetwarzanie Twoich Danych Osobowych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecia.
Czas przetwarzania danych osobowych.
W przypadku danych osobowych Reprezentantów Kontrahentów i Klientów - dane osobowe Reprezentantów Kontrahentów i Klientów będą przechowywane przez okres prowadzenia współpracy gospodarczej, a także po jej zakończeniu, gdy istnieją uzasadnione przesłanki, że współpraca ta będzie wznowiona.

Ustalenie i obrona roszczeń własnych.
Rachunkowość własna.

W tym celu przetwarzane są dane osobowe konieczne do dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej oraz prowadzenia rachunkowości, a także dane osobowe niezbędne do spełnienia obowiązków podatkowych.
Zakres danych. W tym celu Administrator przetwarza następujące dane osobowe imię, nazwisko, nazwa firmy, adres zamieszkania, NIP, REGON, PESEL.
Podstawa prawna. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości dotyczącego przechowywania sprawozdań finansowych i innych zbiorów danych oraz art. 6 ust. 1 lit. b - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO, jako tzw. prawnie uzasadniony interes - dochodzenie roszczeń i obrona praw.
Czas przetwarzania danych osobowych.
Dane są przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń, wynikający z przepisów Kodeksu Cywilnego. Wszelkie dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych przetwarzamy przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Po upływie wyżej wymienionych okresów dane są usuwane lub poddawane anonimizacji.

Statystyka korzystania z poszczególnych funkcjonalności strony internetowej prowadzonej pod adresem https://artekto.pl/ oraz ułatwienie korzystania z ww. strony, zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego ww. strony.
W tym celu przetwarzane są głównie dane osobowe służące ułatwieniu korzystania ze strony internetowej prowadzonej pod adresem https://artekto.pl/ w tym poprawy funkcjonalności usług świadczonych za pośrednictwem strony internetowej, poprawy zaprojektowania strony itp.
Zakres danych. Dane behawioralne związane z aktywnością na stronie internetowej prowadzonej pod adresem , https://artekto.pl/, dane behawioralne związane z aktywnością w ramach odwiedzanych stron i podstron, ilością spędzanego na każdej z nich czasu, dane dotyczące historii wyszukiwania, adres IP, lokalizacja, ID urządzenia oraz dane dotyczące przeglądarki oraz systemu operacyjnego.
Podstawa prawna. Przesłanka legalizująca: art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.
Czas przetwarzania danych osobowych. Dane są przetwarzane przez czas przechowywania plików cookies.

Monitoring
W tym celu przetwarzane są głównie dane osobowe osób odwiedzających główną siedzibę spółki Artekto sp. z o.o. znajdującą się we Wrocławiu, przy ulicy Gen. Stefana Grota-Roweckiego nr 119a, we Wrocławiu 52-232.
Zakres danych. Wizerunek osób odwiedzających siedzibę Artekto sp. z o.o.
Podstawa prawna. Przesłanka legalizująca: art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na zabezpieczeniu osób zatrudnionych oraz majątku przed niepożądanym działaniem osób trzecich.
Czas przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe są przetwarzane przez okres 30 dni od dnia zarejestrowania danych osobowych.

Obsługa klientów.
W tym celu dane osobowe przetwarzane są głównie po to, aby rozpatrzeć żądania, zapytania, wnioski oraz pytania zadane przez Klientów.
Zakres danych. Dane osobowe niezbędne do rozpatrzenia wniosków, żądań i zapytań np. imię, nazwisko, adres, adres e-mail, telefon.
Podstawa prawna. Przesłanka legalizująca: art. 6 ust. 1 lit. b ODO tj. podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem Umowy mające na celu udzielenie odpowiedzi na zadane przez Klienta pytania, rozpatrzenie wniosków oraz zapytań.
Przesłanką legalizującą jest także art. 6 ust. 1 lit f RODO tj. uzasadniony interes Administratora w postaci udzielenia Klientom wyczerpującej odpowiedzi na zadane przez nich pytania, rozpatrzenie wniosków Klientów i ich żądań, w przypadku, gdy w okresie późniejszym nie zostanie zawarta Umowa z danym klientem.
Czas przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do obsługi żądania, zapytania lub wniosku, nie dłużej niż 3 miesiące od dnia jego złożenia.

Zbieranie danych potencjalnych Klientów przez dedykowany adres e-mail zawarty na stronie internetowej.
W tym celu dane osobowe przetwarzane są głównie po to, aby udzielić Klientom odpowiedzi na zadane przez nich pytania na wybrane tematy.
Zakres danych. Dane osobowe podane w ramach formularza kontaktowego, w tym: nazwa firmy, imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu.
Podstawa prawna. Przesłanka legalizująca art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. konieczność podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem Umowy.
Czas przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres 3 lat od ostatniego dnia nawiązania kontaktu, w przypadku, gdy między stronami nie dojdzie do zawarcia Umowy. W przypadku gdy dojdzie do zawarcia Umowy, dane osobowe będą przetwarzane przez czas trwania Umowy lub ewentualnie do dnia wygaśnięcia wszelkich roszczeń wynikających z Umowy.

Prowadzenie ksiąg rachunkowych
W tym celu przetwarzane są dane osobowe w celu :

  • prowadzenia ksiąg rachunkowych,
  • prowadzenia dokumentacji magazynowej,
  • prowadzenia ewidencji VAT,
  • sporządzania miesięcznych i rocznych deklaracji podatkowych,
  • sporządzania sprawozdań do urzędu statystycznego,
  • sporządzania sprawozdań do urzędu statystycznego,
  • sporządzania sprawozdań finansowych,

Zakres danych. Jeśli wystawiamy fakturę VAT lub paragon imienny, jesteśmy zobligowani, przez obowiązujące przepisy prawa, do przechowywania tych dokumentów oraz przetwarzania danych osobowych w nich zawartych (obejmujących: imię, nazwisko, adres, nazwa prowadzonej działalności gospodarczej, NIP, adres prowadzonej działalności gospodarczej) dla celów rachunkowych i księgowych.
Podstawa prawna. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości dotyczącego przechowywania sprawozdań finansowych i innych zbiorów danych
Czas przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora przez okres przechowywania dokumentacji księgowej, rachunkowej, podatkowej oraz płacowej. Wszelkie dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych przetwarzamy przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Po upływie wyżej wymienionych okresów dane są usuwane lub poddawane anonimizacji. Dane są przetwarzane także przez okres przedawnienia roszczeń, wynikający z przepisów Kodeksu Cywilnego.

Archiwizacja dokumentów
W tym celu przetwarzane są dane osobowe wymagające archiwizacji w związku ze świadczeniem usług transportowych, spedycyjnych i doradztwa we wszelkich kwestiach związanych z transportem, logistyką, spedycją, a także w sprawach celnych, formalnościach związanych z przepisami handlowymi w transporcie lądowym, morskim i powietrznym.
Zakres danych. Dane osobowe wynikające z dokumentacji przekazanej przez Klienta do rozliczenia.
Podstawa prawna. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości dotyczącego przechowywania sprawozdań finansowych i innych zbiorów danych oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. uzasadniony interes Administratora.
Czas przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres obowiązywania Umowy lub do dnia późniejszego tj. do dnia wygaśnięcia ewentualnych roszczeń wynikających z Umowy.

Wyrażenie przez Klienta opinii
W tym celu przetwarzane są dane osobowe osoby wyrażającej opinię na temat usług świadczonych przez Artekto sp. z o.
Zakres danych. Dane osobowe zawarte w ramach wyrażonej opinii, tj. imię, nazwisko, nick, wizerunek.
Podstawa prawna. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda podmiotu, którego dane osobowe dotyczą tj. art. 6 ust. 1 lit a RODO.
Czas przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody przez podmiot, którego dane osobowe dotyczą.

Reklamacja usługi
W tym celu przetwarzane są dane osobowe osoby składającej reklamację usługi wykonanej przez Administratora lub jego podwykonawców. Dane osobowe są przetwarzane w celu obsługi postępowania reklamacyjnego, w tym rozstrzygnięcia zasadności roszczeń Klienta, realizacji roszczeń Klienta.
Zakres danych. Administrator Danych Osobowych przetwarza dane osobowe Klienta składającego reklamację lub Reprezentanta Klienta składającego reklamację. W celu rozpatrzenie reklamacji Klienta Administrator przetwarza następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, informacje dotyczące reklamowanej usługi.
Podstawa prawna. Dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia przez Administratora obowiązku prawnego ciążącego na nim na podstawie przepisów prawa. Przesłanką legalizującą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Czas przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe przetwarzamy przez okres rozpatrywanej reklamacji. Maksymalny termin przechowywania danych w tym celu wynosi 2 lata od dnia świadczenia usługi.

Marketing
Dane osobowe są przetwarzane w celu podejmowania działań marketingowych świadczonych przez Administratora usług. W tym celu dane przetwarzane są po to, aby przesyłać Klientom newsletter, dotyczący i usług Administratora.
Zakres danych. Administrator przetwarza dane osobowe osób, które wyraziły zgodę na świadczenie wobec nich usług marketingowych przez Administratora.
Podstawa prawna. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych jest udzielona przez Klienta zgoda na przetwarzanie danych w tym celu. Przesłanka legalizującą jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Czas przetwarzania danych osobowych. Administrator przetwarza dane osobowe do czasu cofnięcia zgody na otrzymywanie komunikatów marketingowych za pośrednictwem poczty elektronicznej. Dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej niż przez rok od ostatniego otwarcia newslettera przez Klienta.

Badanie poziomu satysfakcji wśród Kontrahentów i Klientów
Dane osobowe są przetwarzane w celu zbadania poziomu zadowolenia z usług świadczonych przez Administratora wśród Klientów i Kontrahentów.
Zakres danych. Administrator przetwarza dane osobowe Klientów i Kontrahentów, z którymi współpracuje w ramach świadczenia usług przewozu i spedycyjnych. W szczególności w związku z badaniem poziomu satysfakcji Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w liście przewozowym, zleceniu transportowym, dane nadawcy i odbiorcy przesyłek, czas pracy kierowców wykonujących zlecenie transportowe, dane osobowe dotyczące kierowców wykonujących przewóz, w tym dane dotyczące ich lokalizacji.
Podstawa prawna. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych w celu badania poziomu satysfakcji wśród Klientów i Kontrahentów jest uzasadniony interes Administratora tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Czas przetwarzania danych osobowych. Administrator przetwarza dane osobowe do czasu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń.

Weryfikacja kontrahentów i klientów w zakresie ich zgodności z prawem i etyką.
Dane osobowe są przetwarzane w celu dokonania weryfikacji w zakresie zgodności z prawem i etyką działań Klientów i Kontrahentów podejmujących współpracę z Administratorem.
Zakres danych. Administrator przetwarza dane osobowe Klientów i Kontrahentów niezbędne do weryfikacji działania Klientów i Kontrahentów z prawem i etyką, w szczególności: imię, nazwisko, NIP, firmę, opinie innych osób dotyczące postępowania Klientów i Kontrahentów, dane wynikające ze zlecenia transportowego.
Podstawa prawna. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych w celu weryfikacji kontrahentów i klientów w zakresie ich zgodności z prawem i etyką jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. uzasadniony interes Administratora polegający na sprawdzeniu renomy i statusu podmiotów, z którymi wchodzi w relacje biznesowe.
Czas przetwarzania danych osobowych. Administrator przetwarza dane osobowe do czasu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń.

Komu przekazywane są moje dane osobowe?

Administrator Danych Osobowych, z najwyższą starannością dba o poufność Twoich Danych Osobowych. Z uwagi na konieczność wypełnienia zobowiązań umownych oraz zapewnienia wykonywania działalności gospodarczej przez Artekto sp. z o.o., dane osobowe są przekazywane wskazanym poniżej osobom.

Przewoźnikom współpracującym z Administratorem w ramach wykonywania usług transportowych oraz spedycyjnych
Przekazujemy Twoje dane osobowe przewoźnikom, z których usług korzystamy przy wykonywaniu usług transportowych i spedycyjnych na Twoją rzecz. Przewoźnicy są podwykonawcami Administratora, którzy wspomagają go w wykonywaniu usług na rzecz Klientów.

Dostawcy usług, w tym informatycznych
Przekazujemy Twoje dane osobowe dostawcom usług, z których korzystamy przy prowadzeniu swojej działalności gospodarczej. Dostawy zaopatrują Administratora w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne, umożliwiające świadczenie usług na rzecz użytkowników oraz zarządzanie organizacyjne. Dane przekazujemy również podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi informatyczne, w tym także dostawcom serwerów, na których przechowywane są dane osobowe.

Obsługa Administratora
Możemy przekazywać Twoje dane dostawcom usług prawnych i doradczych oraz wspierających Administratora w dochodzeniu należnych roszczeń (w szczególności kancelariom prawnym).

Podmioty świadczące usługi księgowe i doradztwa podatkowego.
Administrator Danych Osobowych powierza i podpowierza dane osobowe podmiotom zajmującym się wykonywaniem usług księgowych oraz doradztwa podatkowego. Artekto sp. z o.o. z najwyższą starannością wybiera podmioty, którym powierza dane osobowe.

Organy państwowe
Udostępniamy Twoje dane osobowe, jeżeli zwrócą się do nas o to uprawnione organy państwowe, w szczególności jednostki organizacyjne prokuratury, Policja, Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Czy moje dane są przekazywane poza Unię Europejską?

W związku z tym, ze korzystamy z narzędzi, których dostawcy mają siedzibę poza Unią Europejską, w tym z narzędzi typu Google (Google Analytics oraz Google Search Console) oraz świadczymy usługi na rzecz Klientów spoza Unii Europejskiej, przekazujemy dane osobowe poza Unię Europejską.

Czy podanie danych jest moim obowiązkiem?

Podanie niektórych danych osobowych jest niezbędne w celu wykonania na Państwa rzecz usług transportowych, spedycyjnych oraz doradztwa we wszelkich kwestiach związanych z transportem, logistyką, spedycją, a także w sprawach celnych, formalnościach związanych z przepisami handlowymi w transporcie lądowym, morskim i powietrznym. Podanie innych danych ma charakter dobrowolny i nie jest konieczne w celu zawarcia i wykonania umowy. Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości wykonania usług transportowych, spedycyjnych oraz doradztwa we wszelkich kwestiach związanych z transportem, logistyką oraz spedycją, a także w sprawach celnych, formalnościach związanych z przepisami handlowymi w transporcie lądowym, morskim i powietrznym. Poza danymi oznaczonymi jako obligatoryjne, podanie innych danych osobowych jest dobrowolne.

Jakie mam prawa?

Administrator, w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, zapewnia realizację Twoich praw związanych przetwarzaniem danych osobowych, opisanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na:

  1. pod adresem e-mail: kontakt@artekto.pl
  2. listownie na adres: Artekto sp. z o.o., ul. Gen. Stefana Grota-Roweckiego 119a, Wrocław 52-232,
  3. lub osobiście w: siedzibie głównej Artekto sp. z o.o., przy ul. Gen. Steafana Grota-Roweckiego 119a, Wrocław 52-232,

Prawo do cofnięcia zgody
Masz prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych wyrażonej w celach, jeśli jej udzieliłeś. Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez nas zgodnie z prawem przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody nie pociąga za sobą dla Ciebie żadnych negatywnych konsekwencji. Może jednak uniemożliwić przesłanie Twoich danych.

Prawo do sprzeciwu wobec wykorzystania danych
Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec wykorzystania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, np. w związku z prowadzeniem statystyki korzystania z poszczególnych funkcjonalności strony internetowej. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. Podstawa prawna: art. 21 RODO

Prawo do usunięcia danych (tzw. „prawo do bycia zapomnianym”)
Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych.
Masz prawo żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli:

  1. wycofałeś określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane w oparciu o Twoją zgodę,
  2. Twoje dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane,
  3. Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem.

Pomimo żądania usunięcia danych osobowych możemy zachować pewne dane osobowe w zakresie niezbędnym do celów ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Dotyczy to w szczególności danych osobowych obejmujących: imię, nazwisko oraz adres e-mail, które to dane zachowujemy dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z korzystaniem z naszych usług. Podstawa prawna: art. 17 RODO

Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
Masz prawo do żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych. Jeżeli zgłosisz takie żądanie, do czasu jego rozpatrzenia uniemożliwimy Ci korzystanie z określonych funkcjonalności lub usług, z których korzystanie będzie się wiązało z przetwarzaniem danych objętych żądaniem.

Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych w następujących przypadkach:

  1. gdy kwestionujesz prawidłowość swoich danych osobowych - wówczas ograniczymy ich wykorzystanie na czas potrzebny nam do sprawdzenia prawidłowości Twoich danych, nie dłużej jednak niż na 7 dni,
  2. gdy przetwarzanie Twoich danych jest niezgodne z prawem, a zamiast usunięcia danych zażądasz ograniczenia ich wykorzystania,
  3. gdy Twoje dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których je zebraliśmy lub wykorzystywaliśmy, ale są one potrzebne Tobie w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
  4. gdy wniosłeś sprzeciw wobec wykorzystania Twoich danych - wówczas ograniczenie następuje na czas potrzebny do rozważenia, czy - ze względu na Twoją szczególną sytuację - ochrona Twoich interesów, praw i wolności przeważa nad interesami, które realizujemy, przetwarzając Twoje dane osobowe.

Podstawa prawna: art. 18 RODO

Prawo dostępu do danych
Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, masz prawo:

  1. uzyskać dostęp do swoich danych osobowych,
  2. uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania Twoich danych lub o kryteriach ustalania tego okresu, o prawach przysługujących Ci na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu,
  3. uzyskać kopię swoich danych osobowych.

Podstawa prawna: art. 15 RODO

Prawo do sprostowania danych
Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Możesz tego dokonać poprzez żądanie od nas sprostowania tych danych (jeżeli są nieprawidłowe) oraz ich uzupełnienia (jeżeli są niekompletne).
Podstawa prawna: art. 16 RODO

Prawo do przenoszenia danych
Masz prawo otrzymać swoje dane osobowe, które nam dostarczyłeś, a następnie przesłać je do innego, wybranego przez siebie, administratora danych osobowych. Masz również prawo żądać, by dane osobowe zostały przesłane przez nas bezpośrednio takiemu innemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe.
Podstawa prawna: art. 20 RODO

W jakim czasie spełniamy Twoje żądanie?
Jeżeli, w wykonaniu wymienionych powyżej uprawnień, występujesz do nas z żądaniem, spełniamy to żądanie albo odmawiamy jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak - z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań - nie będziemy mogli spełnić Twojego żądania w ciągu miesiąca, spełnimy je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując Cię uprzednio o zamierzonym przedłużeniu terminu.

Prawo do złożenia skargi
Jeśli przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego na przetwarzanie danych osobowych przez Administratora Danych Osobowych. Skargę można składać Prezesowi Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).