Polityka Jakości

Spedycja tworzy podstawę efektywnego łańcucha dostaw, jest głównym filarem w globalnej gospodarce. Nasze zadanie to organizacja przewozu towarów oraz kompleksowe zarządzanie nim w imieniu i na rzecz kontrahenta.

Artekto tworzy zespół doświadczanych specjalistów z branży TSL, którzy mają do zaoferowania nie tylko kompetencje, ale przede wszystkim zaangażowanie, kreatywność oraz lojalność. Od pracowników administracyjno-księgowych, przez spedytorów, po kadrę zarządzającą - znamy i rozumiemy nawzajem swoją pracę oraz jej wpływ na całość firmy. Na takich samych zasadach opieramy współpracę z naszymi partnerami. W pierwszej kolejności dążymy do poznania i zrozumienia się. Naszym głównym celem jest nie tylko świadczenie podstawowych usług spedycyjnych – chcemy poznać naszego partnera, aby móc projektować jak najlepsze rozwiązania logistyczne, jednocześnie stanowiąc jeden z filarów jego rozwoju.

Artekto koncentruje się na dostarczaniu usług najwyższej jakości, zgodnie z wymaganiami standardu ISO 9001:2015. Standaryzując przebieg procesów oraz stosując nowoczesne rozwiązania w zakresie skutecznego zarządzania organizacją dążymy do wyeliminowania podstaw niezgodności, wypracowania rozwiązań dających pewność i skuteczność przebiegu procesów.

Zobowiązujemy się zatem do szczególnej dbałości w zakresach:

  • dążenia do pełnej satysfakcji klientów, poprzez sprawną komunikację i spełnianie ich oczekiwań dla uzyskania przewagi konkurencyjnej,
  • budowania partnerskich relacji z klientami i dostawcami poprzez poznawanie ich potrzeb i oczekiwań,
  • zapewniania wysokiego poziomu jakości we wszystkich obszarach objętych Systemem Zarządzania Jakością,
  • kształtowania wśród pracowników przekonania o znaczeniu jakości oraz o tym, że każdy jest od-powiedzialny za jakość wykonywanej przez siebie pracy,
  • rozwoju kompetencji pracowników na wszystkich szczeblach organizacji,
  • motywowania pracowników do stałego podnoszenia kwalifikacji oraz jakości wykonywanej pracy,
  • dążenia do zrealizowania przyjętych celów Systemu Zarządzania Jakością,
  • identyfikowania zagrożeń i skutecznego zarządzania ryzykiem,
  • identyfikowania szans i zarządzania szansami.

Ponadto zobowiązujemy się do przestrzegania wymagań prawnych oraz innych, które mają zastosowanie, a także do zapewnienia zasobów niezbędnych dla funkcjonowania i ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością, zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015-10.