Polityka Jakości

ARTEKTO koncentruje uwagę na zapewnieniu usług najwyższej jakości zgodnie z wymaganiami standardu ISO 9001:2015. Standaryzując przebieg procesów oraz stosując nowoczesne rozwiązania w zakresie skutecznego zarządzania organizacją dążymy do wyeliminowania podstaw niezgodności i wypracowania rozwiązań dających pewność i skuteczność przebiegu procesów.
Zobowiązujemy się zatem do szczególnej dbałości w zakresach:

  • dążenie do pełnej satysfakcji klientów, poprzez sprawną komunikację i spełnianie ich oczekiwań dla uzyskania przewagi konkurencyjnej,
  • budowanie partnerskich relacji z klientami i dostawcami poprzez poznawanie ich potrzeb i oczekiwań,
  • zapewniania wysokiego poziomu jakości we wszystkich obszarach objętych Systemem Zarządzania Jakością,
  • kształtowanie wśród pracowników przekonania o znaczeniu jakości oraz o tym, że każdy jest odpowiedzialny za jakość wykonywanej przez siebie pracy,
  • rozwoju kompetencji pracowników na wszystkich szczeblach organizacji,
  • motywowanie pracowników do stałego podnoszenia kwalifikacji oraz jakości wykonywanej pracy,
  • dążenia do zrealizowania przyjętych celów Systemu Zarządzania Jakością,
  • identyfikowania zagrożeń i skutecznego zarządzania ryzykiem,
  • identyfikowania szans i zarządzania szansami.

Ponadto zobowiązujemy się do spełnienia wymagań prawnych oraz innych, które mają zastosowanie oraz do zapewnienia zasobów niezbędnych dla funkcjonowania i ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością, zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015-10.